One-ra való átállás: fontos tudnivalók és figyelmeztetések A Vodafone-ról való átállás a One szolgáltatásra most már véglegesen megtörtént. Ez új lehetőségeket és élményeket kínál, de van néhány dolog, amire érdemes odafigyelni az áttérés során. Íme néhá

A Vodafone Magyarország Zrt. 2025. január 1-jétől új néven, One Magyarország Zrt.-ként folytatja működését. Ezzel párhuzamosan a 4iG Csoporthoz tartozó távközlési cégek, mint például a DIGI, lakossági és kisvállalati szolgáltatásaikat One márkanevén kínálják. Az üzleti szegmensben pedig a Vodafone Business, az Antenna Hungária és az Invitech szolgáltatásait almárkaként, One Solutions néven fogják elérhetővé tenni.
A vállalat bejelentette, hogy 2025 második felében a felsorolt cégek jogi értelemben egyesülnek a One Magyarország Zrt.-vel.
A márkaváltás következtében a volt DIGI és Vodafone ügyfelek esetében nem történik automatikus tarifa- és csomagváltás. A meglévő előfizetések továbbra is a One márkanevével működnek, és a korábbi feltételek változatlanok maradnak. Ez addig érvényes, amíg az előfizetők nem kérnek módosítást a szerződésükben, illetve nem döntenek úgy, hogy áttérnek a One által kínált új szolgáltatáscsomagokra.
Amíg a társaságok nem olvadnak össze, addig a számlázás menetében sem lesz jelentős változás, a számlákat továbbra is a korábbi szolgáltatók állítják ki. Ez alól a korábbi Vodafone ügyfelek jelentenek kivételt, akiknek januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi ki.
A számlák befizetésére több lehetőség is kínálkozik: a One üzlethálózatában, a www.one.hu weboldalon, valamint a Lapker-hálózat boltjaiban is elintézhetjük. Emellett csoportos befizetést is választhatunk, és a korábbi Vodafone-ügyfelek számára elérhető az új One applikáció is, ahol szintén lebonyolíthatják a tranzakciókat – tájékoztatták az érdeklődőket.
A szolgáltatók meglévő bankszámlaszámai nem változnak, viszont banki átutaláskor a kedvezményezett neve a szolgáltató nevével összhangban módosul. Ezért fontos, hogy ezt frissítse, hogy a számlabefizetés sikeresen teljesüljön.
Fontos megjegyezni, hogy a One Magyarország a társaságok egyesüléséig nem kínál összevont számlázást. Ezért, ha valaki egyszerre rendelkezik Vodafone és DIGI előfizetéssel, akkor a jövőben is külön számlákat fog kapni mindkét szolgáltatótól. Ez természetesen abban az esetben igaz, ha az ügyfél nem dönt úgy, hogy önkéntesen áttér a One új csomagjaira.
Az Antenna Hungária mindigTV PRÉMIUM Alap és Családi díjcsomagjait januártól szintén változatlan tartalommal és előfizetési díjon vehetik igénybe a meglévő ügyfelek. Ugyanakkor fontos változás, hogy 2025. január 1-jével a mindigTV PRÉMIUM márkanév megszűnt, így a továbbiakban a szolgáltatások a One földfelszíni TV kínálatában érhetőek el.
A One januártól új, integrált ügyfélkiszolgálási rendszert vezetett be, amely lehetővé teszi, hogy minden lakossági és kisvállalati ügyfél egyszerűen és díjmentesen hívja az ügyfélszolgálatot a 1270-es telefonszámon, közvetlenül a belföldi hálózatból. Ezen kívül a 1401-es telefonszámot is használhatják, ha a szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeket szeretnének intézni.
Az ügyfélkiszolgálás mellett a márkaváltás keretében a korábbi Vodafone és DIGI üzlethálózat jelentős átalakuláson megy keresztül. 2025-től az ügyfelek a One üzletekben intézhetik ügyeiket személyesen. Az átalakítás során azonban néhány üzlet ideiglenesen zárva tart a felújítások ideje alatt, és néhány régi DIGI Pont is megszűnik. Ugyanakkor minden esetben biztosítjuk, hogy az új One üzletek könnyen elérhetők legyenek a vásárlók számára.
Az átszervezés után 98 településen körülbelül 135 bolt fogja várni az érdeklődőket.
A DIGI Ügyfélkapu felületén a felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradtak, viszont az ügyfélkapu mostantól az új platformon keresztül érhető el. A régi My Vodafone applikáció frissült, és helyét a One alkalmazás vette át, amely az elődjével megegyező szolgáltatások széles választékát kínálja. A korábbi DIGI ügyfelek számára továbbra is elérhető a DIGI Ügyfélkapu, és a dedikált oldalon már most is lehetőségük van a számlák befizetésére.
Fontos értesítés a Vodafone mobil előfizetőinek: január 1-jétől automatikusan megváltozott a mobilhálózat neve Vodafone HU-ról One HU-ra. Ne aggódjon, ez a változás nem érinti a szolgáltatás minőségét. A roaming lehetőségek is változatlanul elérhetők, gazdag külföldi lefedettséggel, a megszokott beállításokkal és tarifákkal.
A szolgáltató leszögezi, hogy a nagy érdeklődés miatt még előfordulhatnak kisebb technikai fennakadások a következő napokban, ahogy rendszerlassulások, valamint bejelentkezési nehézségek is a digitális felületek használatakor.