Most felfedjük, hogy milyen módon lehet kideríteni, hol készült az autója.
Donald Trumpnál krónikus betegség diagnózisát állapították meg.
A modern autógyártás világában már régóta nem számít, hogy egy adott márka honnan származik. A Távol-Kelet autógyártói ugyanolyan könnyedén működhetnek Európában, mint ahogyan az európai cégek is bátran telepítik gyártósoraikat Ázsiába. Gondoljunk csak a Suzuki példájára, amely a legmagyarabb japán autóknak számít, hiszen több modelljét is Esztergomban szerelik össze. De nem feledkezhetünk meg az Audiról sem, amelynek számos példánya Győrben készül. Ennek ellenére sokan vágyunk arra, hogy autónk vagy motorunk valóban japán, német vagy éppen kínai legyen. Ha azonban nem akarunk elmenekülni a valóság elől, könnyedén utánajárhatunk a jármű származásának: elegendő csupán az alvázszámot alaposan megvizsgálnunk.
Az alvázszám a jármű legfontosabb és legmeghatározóbb azonosítója. Míg a rendszám, a motorszám vagy a motorkód idővel változhat, az alvázszám állandó és megszámlálhatatlan jelentőséggel bír. Amennyiben az alvázszám megváltozik, az azt jelenti, hogy az autó már nem maradhat forgalomban. A járművek nemzetközi alvázszámozási rendszere 1980 óta létezik, és ma már egy 17 karakterből álló, egyedi sorozatot alkot. Ez a sorozat nemcsak az adott jármű gyártási adatait tartalmazza, hanem pontosan meg is határozza az összes fontos paramétert. Az első két karakter az országot, míg a harmadik az összeszerelés helyét jelöli. Így alakul ki a járművek azonosításának egyedülálló rendszere: