Kényelem és elegancia kéz a kézben: Fedezd fel az év legkiválóbb szállodáit! Luxus élmények várnak rád a legexkluzívabb helyszíneken!

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest elnyerte az Év Szállodája díjat, kiemelve ezzel a vendéglátás terén nyújtott kiemelkedő teljesítményét. Fotó: Kempinski Hotel

Pénteken ünnepélyes keretek között hirdették ki az Év Szállodája 2024 díjazottjait, ahol a legkiemelkedőbb teljesítményt az ötcsillagos kategóriában a Kempinski Hotel Corvinus Budapest érte el. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége számolt be a rangos eseményről, amely a szállodaipar legjobbjait méltatta.

A szállodákat nem csak a kínálati színvonaluk szempontjából értékeli a zsűri, hanem a pályázatban bemutatott példaértékű személyzeti politika, az üzemeltetést segítő innovatív fejlesztések, a szálloda minden munkavállalóját érintő CSR stratégia, illetve a versenytársakhoz viszonyított piaci teljesítmény is értékelésre kerül.

Az idei évben is számos hotel döntött úgy, hogy megméretteti magát, mert büszke a magas szintű szolgáltatásaira, dolgozói elégedettségére, digitális fejlesztéseire és üzemeltetési eredményeire.

A Szállodaszövetség által megbízott szakmai zsűri tagjai között található Juszkó Anita, a Four Points by Sheraton Kecskemét vezetője, Szerdi Zsuzsanna, aki az Aquaticum Debrecen Kft. képviseletében tevékenykedik, Schmidt Ferenc, a Hotel Essence szállodaigazgatója, Fazekas Tamás, az Anantara, New York Palace Hotel irányítója, valamint dr. Szauter István, a Frivex Consulting ügyvezető igazgatója.

A díjátadó ünnepségre 2025. február 21-én a Budapest szívében található Kempinski Hotel Corvinusban került sor.

A díjat a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége a Visit Hungary szakmai együttműködésével szervezi meg, és alapvető célja, hogy a szállodaipar kiválóságait emelje ki, valamint példaképként állítsa őket az ágazat prominens képviselői elé. A zsűri az értékelés során számos szempontot figyelembe vett, beleértve:

Az Év Szállodája 2024 díj nyertesei a különböző kategóriákban:

A zsűri különleges elismerésben részesítette az alábbi szállodákat:

A díjazással nemcsak a vendégeknek adnak tájékoztatást a magas minőségű szolgáltatásokat kínáló szállodákra. A másik cél, a turizmus szereplőinek az ösztönzése a folyamatos fejlődésre és innovációra.

A jelen cikkben leírt információk, elemzések a szerző magánvéleményét tükrözik. A jelen cikkben leírtak nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (a továbbiakban: Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen cikk nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!

Related posts