Óriási felháborodás övezi a Tesco működését, a vásárlók nem titkolják csalódottságukat.

Negyvennyolc ezer forintot ígértek, de aztán végül semmit nem adtak.
A Tesco egy meglehetősen kínos helyzetbe került, amikor bocsánatot kellett kérnie vásárlóitól, miután téves információt közölt: azt állították, hogy 100 font (körülbelül 48 ezer forint) értékű Clubcard pontot kaptak. A szupermarket óriás a könnyű és kényelmes utazásokat népszerűsítő easyJet Holidays-szal kötött partnerség keretében hirdette meg ezt a kedvezményt, amely lehetőséget kínált a vásárlóknak, hogy az év elején Clubcard-utalványokkal foglaljanak utazásokat.
Azonban egy váratlan hiba lépett fel a rendszerben, és néhány olyan vásárló, aki nem is vett részt az akcióban, mégis egy e-mailt kapott arról, hogy pontokat gyűjtöttek. A zavarodott vásárlók a közösségi médiában, konkrétan az X-en (korábban Twitter) osztották meg tapasztalataikat a kavarodásról.
Az egyikük így nyilatkozott: "Kapott ma valaki más is ilyen furcsa Tesco e-mailt arról, hogy 100 font Clubcard-pont a miénk, aztán meg nem a miénk?"
Egy másik felhasználó így reagált: "Mi a fene történik itt, @Tesco? Azonnal kérek 100 font értékű Clubcard pontot!!!"