Ezek azok a termékek, amelyekért hajlandóak vagyunk otthon maradni: ezek a legkeresettebb házhoz rendelhető cikkek - Pénzcentrum.

Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi egységében a Wolt, miután a két vállalat nyáron elindult együttműködése teljessé vált. Az alkalmazáson keresztül főleg friss termékeket rendelnek a vásárlók, akiknek kosarában a császárzsemle a leggyakrabban előforduló tétel. A számok alapján az is kiderül, hogy a vásárlók már a heti nagybevásárlást is szeretik online intézni.
A Wolt és a SPAR nyáron elindult együttműködésében a reggel 9 órája mellett a délután 2 és 3 óra a legkedveltebb rendelési időszaknak számít. Az együttműködés kezdete óta szerzett tapasztalatok alapján a hétfő és szombat a legforgalmasabb napok, és már körvonalazódik a legkeresettebb termékek listája is.
A toplistán kétféle császárzsemle is megjelenik, amelyeket a vásárlók szívesen választanak. A hagyományos császárzsemle a legkeresettebb, hiszen a legtöbben ezt teszik a virtuális bevásárlókosarukba. Azonban a lista végén is felfedezhetünk egy rokonszenves alternatívát: a teljes kiőrlésű császárzsemlét. A tejtermékek között is hasonló sikerrel találkozhatunk, hiszen a zsírszegény, 1,5 százalékos, egyliteres kiszerelés a negyedik helyen áll, míg a 2,8 százalékos változat a nyolcadik pozíciót foglalja el.
Szintén a friss termékek közé tartozik a top10-es kategória többi helyezettje, így a sajtos stangli (2.), a banán (5.), a kígyóuborka (6.), a kakaós csiga (7.) és a retrókifli (9.) is. Az átlagos bevásárlókosár tucatnyi terméket tartalmaz, amely azt is jelzi, hogy egyre inkább online is intézik heti bevásárlásaikat a magyarok.
A legfrissebb rekordot egy zalaegerszegi vásárló állította fel, aki 129 ezer forint értékben rendelt, de Nagykanizsán is született egy figyelemre méltó fuvar 115 ezer forinttal, míg Sopronban egy 111 ezer forintos rendelés szintén kiemelkedett. A legelkötelezettebb vásárló pedig már több mint 75 alkalommal kérte ki a SPAR széles, több mint 8000 terméket felvonultató kínálatából az árut, összesen körülbelül 800 ezer forint értékben.
"A kereskedelem világában az utolsó öt év során az online vásárlási lehetőségek fejlődtek a legdinamikusabban. Az élelmiszerek házhoz szállítása révén a vásárlók jelentős időt és energiát takaríthatnak meg, ami különösen előnyös azok számára, akiknek a mindennapi elfoglaltságaik vagy élethelyzetük miatt korlátozottak a mozgási lehetőségeik. A SPAR Magyarország folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy a vásárlás folyamata még kényelmesebb és hozzáférhetőbb legyen ügyfelei számára. A Wolt és a SPAR közötti együttműködés kulcsfontosságú lépést jelent szolgáltatásaink fejlesztésében, hiszen így számos vásárlónk számára teremtjük meg a lehetőséget, hogy csupán néhány kattintással rendeljenek házhoz több mint 8 ezer kiváló minőségű termékünkből" - hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.